Den perfekta dagen..


.. är det inte idag, men så här skulle en perfekt dag (en ledig höstdag) se ut om jag fick bestämma:


Här skulle jag vilja promenera med Niclas och Tindra och....


...en ny kompis till Tindra, en Golden!


Efter promenaden skulle jag njuta av varm choklad och en...


..GOD kanelbulle!


Självklart shopping...


...och varför inte en ansiktsbehandling?


Jag skulle vilja krypa ner i ett varmt bad...


...med ett glas vin..


...äta en god gryta till middag..


..och kladdkaka till efterrätt...


..och avsluta dagen med en gammal film och somna i soffan...¨

Det skulle vara en härlig dag! :-)






Kommentarer
Postat av: Sara

Ge mig! Perfekta dagen. Åh, vad jag önskar det istället för måndag med jobb imorgon =/

2008-10-05 @ 20:41:29
URL: http://enoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0