Casa.


Är på jobbet nu.
Det händer inte så mycket, så jag och Saga sitter och fikar chokladmuffins och kaffe med grädde! :-)
Just nu, i skrivande stund, älskar jag mitt jobb, haha!

Träningen idag gick bra, jag la på extra på armarna idag, vilket kändes som fan, och jag kommer nog att ha ont i benen i morgon också... Jag planerar att gå på core imorgon, hoppas att jag håller mig till den planen!

Jag har gått in på bloggen flera gånger idag bara för att titta på de fina bilderna på Tindra, jag kan inte rå för det, och jag tjatar säkert, men seriöst, är hon inte vacker så säg?? :-)

Kommentarer
Postat av: Lainen

Den översta Tindra-bilden är en klar favo, hon är ursöt :)

2008-10-13 @ 22:03:52
URL: http://ladyxanax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0