Carpe diem


Vad är felet???? WHYY är jag så JÄKLA trött??? Inte nog med att jag är trött, jag har ont i huvudet och nacken också, plus att jag är allmänt grinig. Jag fräste åt Niclas i telefonen idag, av ingen anledning alls, sorry love..... Jag antar att jag är grining pga ovanstående anledningar i och för sig...

Idag när jag och Tindra var ute och promenerade så mötte vi en tjej som ville fota mig och Tindra. Hon var student på Mittuniversitetet och hade till uppgift att fotografera människor som motionerade, eller i alla fall rörde på sig, och där passade jag/vi tydligen in, haha! Det blev nog några fina bilder nere vid Selångersån.
Sen - 10 minuter senare - så kommer vi och går mitt på Storgatan utanför McDonalds, och så stöter vi på ytterligare en tjej som ville fota oss, så då ställde vi upp på det också! Tindra gjorde konster framför kameran, typ stod på bakbenen, snurrade runt och fick godis! Haha! Min lilla skatt! Det skulle vara roligt att se bilderna...

NU måste jag åka iväg och handla lite, det är dags att fylla på kylen och även fixa lite middagsmat tills ikväll!
Jag är sugen på lax och detta blir nog gott! Väldigt lättlagat om inte annat! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0