Antingen eller.


Nu har jag gjort det jag skrev att jag skulle göra - alltså handlat. Det blev 17 skänn kvar, och nu är köket fyllt med öl, vin till bålen, frukt till bålen, gräddfil och dipp, chips, dricka och imorgon kl 19 kommer det även att vara ett pizzafyllt kök! 5 stora pizzor från Biteline nämligen! Det kommer att bli jättebra! Hoppas alla gillar det!

Det har inte blivit så mycket tid för återhämtning, jag sitter i soffan nu med en stor kopp kaffe och hoppas på att bli lite pigg. Just nu känns det hopplöst. Jag har duschat och sminkat mig. Är rätt nöjd med sminket, mindre nöjd med håret. Det är alltid antingen eller på den där fronten. Antingen är sminket bra, eller så är håret bra. Aldrig båda samtidigt. Jag saknar mina krossade ögonskuggor....buuhuu....jag måste nog beställa hem nya! Typ 2 stycken i alla fall. Det måste jag nog göra ja. På måndag i såna fall. Då kommer jag att sitta bakis och seg, och tycka att jag FÖRTJÄNAR 2 nya, dyra ögonskuggor. Haha!

NU ska jag vila lite innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Potti

Sluta ljug, jag tycker ditt hår var jättefint och JÄTTEglansigt ;)



Wohoooo, imorrn är de fest!!

2008-10-26 @ 01:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0