Världens bästa...


.. hund har jag. Från halv två i natt när jag lyckades somna (jag drack kaffe ganska sent på kvällen som gjorde att jag hade svårt att somna) till nyss innan jag klev upp, så har Tindra sovit med sitt lilla huvud på en kudde brevid mig. Vid ett tillfälle så vände jag mig om och drog henne intill mig och spoonade henne i en halvtimme säkert, vilket måste vara rekord, och hon låg så stilla och andades så lugnt och fint.... Det där är kärlek. Jag älskar henne så obeskrivligt mycket.
Idag ska hon som bekant klippas, och under tiden så ska jag göra en del ärenden i Birsta, det ska bli trevligt, och ikväll ska jag äntligen äta pizza har jag bestämt. Jag har haft pizzacravings i 2-3 veckor nu, så ikväll blir det en Hawaii med bea-sås och som alltid, Hallonsoda till! :-) Det ska bli såååå gott!!! Jag funderar på att hyra film också och mysa på ordentligt!

Men innan allt detta ska jag dricka kaffe, äta frulle, gå ut med Tindra och träna Core med Lotti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0