Vad hände?


Detta måste ha varit bland det konstigaste jag varit med om. För ca 7 timmar sedan så spydde jag som en gris och nu mår jag bra. Eller, bra är väl kanske att ta i, men mycket bättre i alla fall.
Bra va?
Men vad kan det ha berott på? Det måste ju ha varit nåt jag ätit - eller inte ätit. Inte vet jag. Kanske är det kroppens sätt att säga åt mig att skärpa mig, att jag måste börja ta hand om mig själv på riktigt nu. Man kan inte slarva med maten, speciellt inte när man tränar. Nu har det iofs inte blivit så mkt träning som jag hade hoppats på denna vecka, men det struntar jag i nu. Nu ska jag fokusera på att må bra, psykiskt OCH fysiskt.

Och med det sagt så ska jag dricka lite thé och äta en hårdbrödmacka med mycket smör på! Det första sen kl 12 idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0