Super-saturday!


I en tid framöver nu så måste jag försöka peppa mig själv. Intala mig själv att livet är bra och att jag är bra, för då kanske det blir så..? Jag ska umgås med människor som får mig att må bra, och träna, träna, träna!
Det har varit många turer fram och tillbaka nu de senaste 3 veckorna, och det är kanske inte färdigt än, även om det känns så idag.. "It ain't over 'til the fat lady sings".

Idag är det lördag, och jag ska ha en grymt bra kväll på jobbet! Det bestämde jag mig för nyss! Haha! Som jag sa till en gäst igår, "det är helg och jag tjänar pengar i stället för att göra av med pengar". Det gäller att tänka positivt i alla lägen! :-)

NU ska jag dricka lite thé med honung och sen ska jag bara ta det lugnt, kanske piffa till mig lite också i och för sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0