Sjukis?


Det känns som att de två senaste veckorna har börjat komma i kapp mig nu.
Bristen på näring (mår jag dåligt så äter jag sjukt dåligt), bristen på sömn och allt "annat"  som har hänt har gjort att jag idag sitter på jobbet med ett tungt huvud och en obehaglig känsla av illamående.
Jag tror jag håller på att bli sjuk, och även kanske få lite magkatarr. Det är inge bra.

Det ska bli så skönt att vara ledig i 2 dagar nu, då ska jag vila upp mig och äta ordentligt. Träna måste jag göra också, det är ju så skönt efteråt!

Nu härdar jag ut en stund till, snart får jag gå hem!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej tjejen! Det låter som du har en tung period nu, inte roligt alls. Hoppas allt löser som sig du vill att det ska, och att du hittar tillbaks till dig själv och får lite ro. Kram kram / Sara

2008-11-11 @ 11:02:51
URL: http://enoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0