Put on a happy face...


Jahapp, då ska man strax iväg på jobb. Det tar emot otroligt mycket just nu. Jag är trött, hängig och ledsen.
Jag har en enda sak i huvudet. Eller, jag har 1000 saker i huvudet, men allt handlar om samma sak.

Visst, detta är ett färskt, öppet sår just nu, jag kanske måste ge det en liten stund. Man kan inte få alla svar på en dag. Just nu känner jag mig så himla förvirrad, så himla rädd. Rädd för att detta är fel.



Och än en gång så har jag öppnat mitt hjärta lite för mycket....

Kommentarer
Postat av: Lott

Yes I am the split!

Syns snart på jobbet, ska nog få dig att dra lite på smilbanden vare sig du vill eller inte :-)

2008-11-07 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0