Man ska inte...


God morgon!
Man ska inte gå och lägga sig när man är arg. Oavsett om man lägger sig ensam eller med någon annan.
Det gjorde jag igår, och jag känner att det inte riktigt har gått över ännu. Jag var inte superarg, men tillräckligt för att det har följt med mig till idag.
Men jag måste erkänna, det är "skönare" att vara arg än att vara ledsen.

Idag är jag ledig, och jag tänker inte spendera dagen arg eller irriterad.
Jag skulle behöva städa, framför allt diska (eftersom min diskmaskin inte riktigt funkar som den ska) och ställa fram lite julsaker kanske? Grymt tråkigt att göra såna saker när man han en enda ledig dag den här veckan... Men men, det är ju skönt när det är färdigt!

Idag har jag en önskan om att mamma ska tycka att det är en bra idé att följa med mig på IKEA så jag får köpa mitt skrivbord som jag vill ha, vi får väl se hur det blir med den saken.
NU ska jag ta tag i saker!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0