Mammamys!

Åh vilken trevlig kväll jag har haft hos mamma! God mat och mammas sällskap funkar i alla lägen! :-)

Nu sitter jag och lyssnar på lite musik, har precis laddat hem Lady GaGa's album, och det är ju inget man sitter och myser till direkt, snarare förfestar till. Min nya favvo med henne är
Poker face. Men ikväll blir det inget förfestande, däremot imorgon!
Jag pratade nyss med Annelie från jobbet och på fem minuter så styrde vi upp våran annars så tråkiga söndag och bestämde oss för att festa till lite. Med betoning på LITE för min del.
Det får inte bli som dom två senaste gångerna, det FÅR inte bli så. Jag är 30 och inte 14 och borde har lärt mig ett och annat vid det här laget.
"Redlösa tonårsfyllor är inte att föredra" - sa jag till Niclas en gång (om mitt eget beteende alltså), och jag ska försöka leva efter det nu! :-)
Det blir kul att klä upp sig och umgås lite bara!

NU ska jag äta lite Polly och kolla efter något kul att ladda ner!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0