Jobb? Why?


Men guuud så trött jag är... Det märks ju att man inte är 20 år längre, haha!
Att jag ska jobba inatt känns totalt ofattbart, HUR ska jag kunna hålla mig vaken? Men det är konstigt, för hur trött jag än är så har jag så himla svårt att sova. Jag har legat i sängen i en timme nu och försökt att "powernappa" men det går bara inte. Jag kan liksom inte slappna av, och jag kan inte få tyst på alla tankar som virvlar runt i huvudet.
Jag skulle så gärna vara hemma med Tindra ikväll...

Titta här vi mysigt hon har det! Jag har lagt en liten filt på bordet intill min dator så att hon kan "vara med" och så tittar hon ut genom fönstret! :-)


Lill-fisen tittar ut på Storgatan...


Nu ska jag göra mig i ordning och snart åker jag med Tindra till mamma och sen blir det jobb för hela slanten!
På tal om slantar, imorgon får jag lööööön!!!!
Woohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0