Jessan sitter säkert.

 
I somras och under större delen av hösten "satt dom säkert". För ett tag sedan "hängde dom löst", och nu "sitter dom säkert" igen.
Jag talar om mina uniformsbyxor. Jag hatar att pendla upp och ner, visserligen handlar det bara om 2-3 kilon, men det verkar som att dom alltid hamnar runt - eller försvinner ifrån - magen, rumpan och låren. Blä. :-(

Något annat som är "Blä" är vädret. Det är första advent och det regnar. Det är lite trist.
Det finns faktist en till grej som är trist, och det är att jag jobbar hela långa dagen idag,  plus att jag börjar en timme tidigare imorgon, alltså 08:15, men SEN är jag ledig i tre hela dagar!!!! Wiihoooo!!!'
Jag ska klippa mig, träna, baka, städa, shoppa - you name it!!!

Nästa vecka blir en BRA vecka - I can feel it!!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Japp, då kör vi så vi knappt kan röra oss på torsdag alltså :D

2008-11-30 @ 14:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0