Jag är sååå rolig!


Ok, detta är kanske aningen internt, men jag berättar ändå:

Jag skulle nyss tända ljusen här på jobbet, alltså stearinljus, och ni som jobbar med mig vet ju att dom där jäkla ljusen är aningen svårtända.
När jag står och tänder dom så här jag låten "Disco inferno" och börjar sjunga med "burn, baby burn..." och tycker att det är lite roligt eftersom jag verkligen vill att ljusen ska brinna.
Efter en stund blir jag lite less och börjar nynna "Burn mother fucker, burn..." Just nu tycker jag att jag är jätteroligt, och som en liten slutkläm på min vitsparad så säger jag "haha, I'm on fire", och direkt efteråt så inser jag att det nog var roligast, eftersom det kom spontant!

:-)

Kommentarer
Postat av: Chris

Hahahahahahaha. skönt!!! =)

2008-11-19 @ 23:59:40
Postat av: Knutson

Haha, jag kan se det framför mig ;)

2008-11-20 @ 00:02:37
Postat av: Linda

mjoo är de svårtända ÄN? byt ljusleverantör ;)



jag ska anta din utmaning ikväll!

2008-11-20 @ 11:59:59
URL: http://lindizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0