Jag älskar HM!


HM är den bästa affär jag vet!
Snyggt billigt och bra!
Sen att man aldrig kan vara ensam om ett plagg från HM är en annan sak, men jag är ganska mainstream, jag sticker sällan ut, så HM passar perfekt för min stil och plånbok!

Idag fick jag se exakt hur mycket jag älskar HM. Svart på vitt.
646,60:- i snitt per månad spenderar jag på HM, alltså 7760:- per år, och det har resulterat i en bonuscheck på 200:- i mitt namn! Wiihooo! Precis när jag trodde att jag jag var som pankast (jag är inte pank, men det är inte överflöd med cash på kontot) så fick jag 200 spänn!! På HM i och för sig, man kan inte köpa mjölk, diskmedel och ägg på HM, men man kan hitta fina nya underkläder, kanske en ny fin tröja, en handväska eller en klänning.... you name it!
Så idag - eller nån gång under helgen - så blir det garanterat ett besök på HM! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0