I love music!


Jag har just nu all möjligt musik på nedladdning, ojoj vilken blandning. Allt från Aerosmith till Lisa Nilsson.

Efter en ganska stillsam dag igår (förutom träningen som jag känner av i benen idag) så ska jag försöka aktivera mig lite mer idag. Jag ska till exempel ta en skogspromis med Tindra, det var länge sen nu, och efter det ska jag möta upp Jessica och Muris på lite fika. Sen ska jag samla ihop en massa pantflaskor och åka iväg med dom, handla lite och sen hem och städa. Det är inte roligt att ha hund på hösten och våren. Det är då det är som skitigast på vägarna verkar det som, och mina golv har en ständig hinna av sand/smuts på sig, och det är INTE trevligt att gå omkring barfota då.

Ok, det kanske inte låter som världens roligaste dag, men jag kommer att vara sysselsatt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0