I did it!


Jag tränade! Men fy fasen va jobbigt det var! Det känns att jag inte har tränat på nästan två veckor, plus att jag inte har ätit bra alls den senaste veckan. Jag svor mig igenom varje låt, och instruktören var en sån där superhurtig tjej som sjunger med och skriker hur mycket som helst! Jag klarar inte av sånt!! Hon hade till och med en bandana (eller va fan det heter) på huvudet. Riktigt tacky.

Jaja. Nu är det gjort, och nu känns det bra. Nu ska jag halsa i mig en mjölk/banan/havregryn-drink, sen gå ut med Tindra och sen gå ut på stan. Jag ska köpa I.C-kaffe och hälsa på Hanna på Face!

Kommentarer
Postat av: Chris

Du är min motivation nu jessan.. du är stark och positiv! Jag lånar lite av det från dig :)

2008-11-05 @ 13:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0