Hey, hey, hey, hey, it's a brand new day!


Jag har en bra känsla i kroppen idag! Solen skiner och jag har sovit helt ok inatt. Fast visst skulle jag gärna krypa ner under täcket igen, men det ska jag inte, för då missar jag pumpen!!
Jag fick nyss reda på att Lotti inte kommer idag, och fatta va nära det var att jag bara tänkte skita i det också, men inte faaan heller - jag SKA träna!! Inte för att jag vill just nu, utan för att jag vet att det känns så bra efteråt!

Resten av dagen kommer att bli grymt bra också! Vid halv fem ska jag åka till Jenny och Isa med Tindra, vi ska busa på lite och äta lite middag, och sen ska vi åka till Linda i Viforsen och kolla på aloe vera-produkter! Mys mys!

Idag måste jag även göra lite små inköp, typ shampo och ansiktskräm, och jag är så kluven angående krämen. I somras köpte jag Cliniques 3-stegsserie i USA, och det har räckt ända till nu, vilket är jättebra! Ansiktkrämen är den första att ta slut, jag har fortfarande tvål och ansiktsvatten kvar, och nu vet jag inte om jag ska fortsätta med Clinique eller om jag ska köpa en budgetvariant.... Den är dyr, men å andra sidan har jag använt den minst 2 ggr om dagen i ett halvårs tid, så den är ju dryg som fan..... Näe, jag har nog inte råd att lägga ut 300-400 på en kräm just nu, speciellt inte när jag ska lägga 550 spänn på Tindra imorgon, så det blir nog budgetvarianten... Buu...jag vill ha LYX!
Jag får önska mig i julklapp helt enkelt!

Ojoj, jag måste skynda mig lite nu! Skriver mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0