Het/kall, mjuk/hård, bra/dålig.


Jag har ett gott hjärta, det vet jag. Jag har goda tankar och intentioner, det vet jag också.
Varför känns det som att jag aldrig kan komma överens med mig själv om vad som är bra, rätt, bäst?
Det jag VILL känns ibland som det "alternativ" som är minst bra. Jag är så impulsiv, så övertygad om att när jag har hittat nåt som känns bra så ska jag köra på det, men i själva verket borde jag stanna upp och andas och känna efter ORDENTLIGT. Jag blir inte klok på mig själv, och det är det nog fler som inte blir.
Men som jag skrev igår, Rom byggdes inte på en dag, och tiden är det bästa verktyget.

NU ska jag ta och fixa mig en kopp kaffe och sen leka lite med min nya kamera.

Kommentarer
Postat av: Chris

Du är en toppen tjej Jessan! inte glömma bort det!

kram

2008-11-14 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0