Hemmakväll


Hemma från jobbet nu! Jag tog en långpromenad upp till Sidsjön för att hämta Tindra och min bil hos mamma, och fick middag där, fatta vilken snäll mamma jag har!
Nu är jag som sagt hemma, datorn är på, tv'n är på, ljus är tända och mysbrallor är på. Tindra ligger och smackar för sig själv, annars är jag ensam.

Nu ska jag koka lite tevatten och titta på tv resten av kvällen. Precis som jag har gjort varenda dag den senaste veckan.

P.S
Tack för alla gulliga kommentarer, Ni vet vilka Ni är! Det betyder mycket!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kikar in då och då, man blir liksom "inne" i människors liv som man ju inte känner "på riktigt"...konstigt men så är det :-) Hoppas att du kan ta en dag i taget och må bättre snart! Du har inte direkt nämnt N, allt okej eller är detta mycket därför? Sov gott & ta hand om dig, dröm om en bra morgondag! /S

2008-11-03 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0