Hello Måndag!


Lite segt är det nog idag ändå, men det beror på att jag har sovit extremt dåligt tror jag. Jag drömde jättemånga hemska drömmar, jag drömde om min mormor (som har varit död i 3 år), jag drömde om att jag var på en jättestor flygplats med pappa och att han försvann, jag drömde att jag var i Stockholm och bodde i samma strandhus som i somras i New Jersey....det var helt sjuka drömmar!! En gång när jag vaknade var jag alldeles blöt i svett och dessutom väldigt snorig, alltså riktigt så där förkylningssnorig och då tänkte jag att jag kanske håller på att bli förkyld, men nu är jag "som vanligt" igen. Jag trodde man skulle få energi av att sova, inte bli av med den?

Oh well, en ny vecka har börjat och jag kollade nyss igenom mitt jobbschema och jag har en galen vecka framför mig! Från och med idag till och med på måndag så är jag endast ledig en dag, och det är på torsdag. Insane ju! Jag jobbar natt inatt, split imorgon, steg 2 i våran coachutbildning på onsdag, ledig torsdag och sen dagpass fre-mån. I och för sig känns det ganska bra, jag har det jag gör i alla fall! :-)

Kvällen igår då? Jo, det var jättetrevligt. Jag blev hämtad av Annelie och Diana och vi åkte hem till ett par som heter Daniel och Moa och där var det 11-12 pers från jobbet som satt och festade och spelade "Rockband", alltså "guitar hero" fast med trummor, bas och mic också. Det är inte nåt som jag är jätteförtjust i så jag tittade mest på och smuttade på ett glas vin och en cider. Vid 23 åkte vi ner till stan och gick till Skeppsbrokällaren och festade vidare där och vid 2 var jag nöjd så då gick jag hem och åt kycklingwok! :-) En helt ok söndagskväll med jobbarkompisar! Mer sånt! Men andra kvällar också, inte bara söndagar.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ta en c-vitamin, klä på mig och gå ut i snön med lilla Tindris (som har sovit på en kudde brevid mig 4 nätter i rad nu) och sen ska jag äta lite lunch!
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0