Hej onsdag!


Jag låg och drog mig länge idag, och kände att jag inte riktigt orkade gå och träna som planerat. Lotti skulle inte heller gå så då såg jag det lite som min biljett till att slippa också, haha! Men det är ju när man vilar musklerna som dom byggs, eller hur? :-)

I stället så sitter jag med en stor kopp thé och ska snart gå ut med Tindra i skogen. Jag ska ta med mig kameran och se om jag kan få till några fina bilder, synd bara att vädret är så trist. det är lite halvgrått och tråkigt.

Ikväll ska jag jobba, vi är ett bra gäng ikväll har jag sett, så det kommer att bli skoj som fan! Jag jobbar ju bara idag och imorgon, så dessa två dagar kommer att flyga iväg!

NU ska jag kolla läget på mitt konto, sen ska jag ge mig ut på promenad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0