Gone in 60 seconds...


Jag tycker att jag har varit väldigt positiv de senaste dagarna, eller? Visst har det varit så va?
Tänk att alla positiva tankar kan förvandlas till ilska och nästan hat på bara 10 minuter.
Just nu är jag så arg, så förbannad och så otroligt TRÖTT på en situation som håller på att bli ohållbar, och jag vet verkligen inte vad jag ska göra åt saken. Det känns som att man skulle behöva göra en sån där "intervention" när man sitter flera stycken i ett rum, och så kommer "huvudpersonen" in i rummet och så berättar man att man älskar den, men att den inte kan fortsätta leva som den gör just nu, för det är inte bra för någon överhuvudtaget, och så bryter personen ihop och går med på att göra det dom "nära och kära" ber den att göra. Blabla...

Madde, det är bara du som förstår...


Nu ska jag ta all min ilska och trycka ner den (jag försökte skrika ut den i duschen, men var rädd att grannarna skulle bli orolig) och åka till Birsta och låtsas som att inget har hänt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Fasen också, att det ska behöva vara så jäkla jobbigt... Ring mig ikväll och "skrik av dig", gulle du! P&K

2008-11-18 @ 15:01:29
Postat av: Chris

kramar i massor från kollektivet ;)

2008-11-18 @ 20:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0