God morgon!


Dagens första blogg kommer direkt ifrån sängen! Jag kollade på serier i sängen igår innan jag somnade så datorn blev kvar här!
Det tog tid att somna. Jag fann ingen ro varken i kroppen eller i tankarna. Och när jag väl lyckats somna så vaknade jag säkert en gång i timmen och tittade på klockan.

Igår när jag skulle gå sista kisspromenaden med Tindra fick jag nästan panik! Min bil stod inte på parkeringen! Jag höll nästan på att ringa polisen, men så kom jag på att den står hos mamma och uffe, för uffe ska byta mina däck i helgen! Det var bra att jag kom på det nu också, annars hade jag väl gjort Birsta-planer och blivit besviken för att jag inte kunde åka!

Nu sjunger datorbatteriet på sista versen, så nu ska jag kliva upp och koka kaffe!
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0