Det går bra nu!


Det känns som att det är nåt som har "hänt".
Nåt bra.
Det känns som att jag idag vaknade, gick upp och tränade bort alla jobbiga tankar!
Och efter över en timmes promenad på berget med Lotti (hundarna kom jättebra överens, det var sååå kul att se dom tillsammans) så känns allt ännu bättre. Det känns nästan för bra just nu. Jag känner mig väldigt positiv och ser en ljus framtid framför mig. Jag hoppas den här känslan håller i sig, jag hoppas att det kommer något gott ur det onda.

Hur som helst, nu måste jag blanda lite dipp, det kommer lite tjejer hit ikväll, och det känns som att det är precis det jag behöver just nu - chips, dipp, rödvin och tjejsnack! Eventuellt en drink ute, eller så stannar jag hemma. Jag får se.
Jag ser fram emot kvällen i alla fall, jag känner mig som sagt väldigt positiv just nu! :-)

Åh, om bara mitt nya kamerabatteri kan laddas färdigt snart, så skulle jag vara ÄNNU gladare! Jag vill inviga min nya, fina rosa kamera!! :-)

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Härligt att läsa. Hoppas kvällen blir riktigt mysig :-) Ta hand om Dig!

2008-11-12 @ 17:23:49
URL: http://pannisen.blogg.se/
Postat av: Chris

Ikväll ska vi ha såååå mysigt!! =) Ses snart!Kram

2008-11-12 @ 18:15:29
Postat av: Lotti

Jessan är kung! :)

2008-11-13 @ 03:12:26
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-13 @ 03:23:14
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Joanna

Boktips! Jag läser en bok som heter "att må dåligt är en bra början" - verkar himla bra. Och kompisar har läst den som tycker den är super!

2008-11-13 @ 08:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0