Bilder från myset.


Här kommer några riktigt dåliga bilder från kvällen,
 tagna med mobilkameran i ganska mörk miljö...
Jag som alltid har varit så nöjd med mina mobilbilder,
men nu måste jag lära mig hur jag ska göra i "mysbelysning"
för dessa är nästan värdelösa!


Jenny hade fixat så fint med mysljus!


Muris


Jennys hund Isa.


Muris, Isa och Jenny.


Supergod kaffe latte efter maten!


En extremt suddig bild på Isa och Tindra!


Mina inköp ikväll, plus mitt vinglas som också ville vara med på bild!


Kommentarer
Postat av: Chris

Hihi.. vi har köpt precis samma saker =) länge leve lypsylen och gelly!!! =D

2008-11-17 @ 23:12:11
Postat av: Knuti

Japp, imorrn kör vi stenhårt!!!!!

2008-11-17 @ 23:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0