Bättre slut än början!


Det känns som att dagen kommer att sluta bättre än den slutade.
Nu är jag hemma, och känner mig väldigt trött, men avslappnad. Efter jobbet åkte jag ut till Indiska i Birsta och köpte en adventsljustake som jag har spanat på länge nu, och sen åkte jag och hämtade lill-tindra hos mamma. Vi åkte hem och åt spagetti och köttfärssås (tindra fick en egen liten skål med lite sås) och nu har vi landat i soffan med chips och Idol!


Nytt inför julen!


Hello my friend, we meet again...

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: queenpeach

ser ut som en mysig kväll.. här i bangkok är det lördag och jag ska shoppa loss på forever 21 :)

2008-11-29 @ 06:34:38
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0