As good as new!


Idag blir en toppendag! I can feel it! Jag har 3 saker inplanerade, en rolig sak, en halvrolig sak, och en mindre rolig sak.
1. jag ska träffa Lotti och Vira på Södra berget - rolig sak!
2. jag ska laga mat - halvrolig sak!
3. jag ska tvätta - mindre rolig sak.

Sen ska jag säkert kunna fylla dagen med andra saker också, men det blir nog rätt så lugnt, jag har inte så mycket pengar kvar, och jag känner mig inte hundra efter gårdagen heller.

NU ska jag fixa lite "frunch", men först, lite smygreklam för Alvedon. Jag älskar den här reklamfilmen!!! Sååå sött!!!



Kommentarer
Postat av: Lottaan

Men åhhhhhhh vilken söt reklam!

2008-11-21 @ 14:06:04
Postat av: Daniela

Min favvoreklam :)

2008-11-22 @ 15:10:34
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0