Tråkigaste dagen EVER!


Jag hatar att vara hemma sjuk från jobbet. Speciellt när jag är helt ensam också (alltså ingen som tar hand om mig). Jag har ju som sagt nackspärr typ, och nu har febern kommit smygande igen, men jag känner mig så rastlös, men har ingen energi till att göra något.
Och stackars Tindra då!!!
Hur tråkig har inte hennes dag varit egentligen??
Hon har varit i soffan med mig heeela långa dagen, med undantag för  tre korta promenader. Den sista nu ikväll var speciell. Jag tog av henne kopplet och lät henne springa och nosa fritt, och sen när vi skulle gå hem så hade jag henne fortfarande lös (men med en godis i handen att locka med så klart), och hon gick vid min sida hela vägen hem!!! Såå stolt var jag då!! Det var som att hon visste att sista biten var lite "farlig" eftersom hon alltid är kopplad annars när vi går där, så hon höll sig till mig, lill-hjärtat mitt! ♥

Nu ska jag ta dagens sista Ipren och sen dricka lite thé och hoppas på att jag kan sova bekvämt inatt.
Jag blir hemma imorgon också.
Muppmupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0