Tisdagkväll - hej och hå!


Då var jag äntligen hemma! Jag har jobbat dagpass idag, och när jag hämtade Tindra hos mamma så fick jag middag där. Det passade ypperligt eftersom Niclas hade middagsplaner med sina kursdeltagare på Oscar ikväll. Och imorgon ska faktiskt JAG äta middag på Oscar med mitt jobb! Det ser jag jättemycket fram emot! Vardagslyx som jag egentligen inte har råd med just nu, men det skiter jag i ärligt talat!

Det har varit en seg dag idag, jag har många tankar i huvudet, så att komma hem och upptäcka att det numera är GRATIS att tvätta i min tvättstuga var otroligt överraskande och positivt! Det har alltid kostat 6 :- per tvätt, vilket är helt sanslöst (i enkronor också vill jag tillägga), men nu har "dom" väl äntligen insett att det inte ska kosta pengar!!! Och om den nyheten var det bästa som hänt mig idag, så kan ni ju förstå hur min dag har varit....

Nu ska jag fixa lite här innan jag ska ner och slänga in nästa läddning med tvätt, och under tiden har jag ett avsnitt av GG och TH på nedladdning! Sweeeet!!!!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0