Snart helg!!

Hej hej Torsdag!

Sitter på jobbet och tittar ut.
Idag är det en fin dag med strålande sol och iskalla vindar, som så klart alla ska kommentera.

Detta blir ett kort inlägg, ville bara skriva att det var grymt god mat igår på Oscar, jag måste nog dit snart igen!! :-)
Idag blir jag hämtad av Niclas kl 17:30 och sedan bär det av! Det blev världens hets-packning igår när jag kom hem, så jag har antlagligen packat jättekonstigt. Jag tycker för övrigt att det är jättesvårt att packa för en helg, 2 veckor är mycket enklare!

Jaja, nu ska jag återgå! Ha en trevlig helg, jag vet inte hur mkt jag kommer att blogga i helgen, men jag ska fota en massa så på måndagkväll blir det garanterat en uppdatering!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0