Så jäkla tröttsamt..


Jag har haft en jobbig natt med lite sömn. Sömn är så himla viktigt för mig, utan det funkar jag inte dagen efter.
Jag känner mig trött, öm och less i största allmänhet.
Eftersom jag jobbar idag så har jag mitt jobbansikte på mig, jag ler utvändigt med andra ord, men det är inte lätt att hålla allt inne.
Jag tog en jätteskön långpromenad med Tindra imorse vid 8, och när jag kom hem tänkte jag att jag fick en andra chans på en bra start på dagen, jag åt frukost med Niclas (som är här för hans bil är inlämnad på verkstad efter lite krångel i Norge) och sen gick jag till jobbet i solen. Tänkte att det blir nog en bra dag ändå.

MEN - att mötas av folk som är stressade, hispiga och inte ens kan säga "hej" när man kommer innanför dörren, gör att det bara brinner för mig. Och då i samma veva blir jag irriterad på mig själv som låter mig påverkas av andra människors dåliga dagar. Hur kan deras problem plötsligt bli mina??
Nu känns det ok, men i 2 timmar stod jag och ville bara slänga in handduken och gå hem!

Skönt att skriva av sig lite...jag önskar att jag bara kunde få gå hem till min älskade lilla familj nu (Tindrish och Niclish) så vi kunde få rå om varandra lite....I need it!!

Hej då, hoppas på en bättre dag snart...

Kommentarer
Postat av: Lina

Samma här, jag funkar inte normalt om jag inte får sova mina 8 timmar per natt! 7 h funkar ibland... känner mig som en kärring:)

2008-05-07 @ 00:45:20
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0