Så där ja!


Våren/sommarens första core-pass är nu avklarat. Core är alltså 30 minuters mage/rygg-träning, och detta brukade vara ett av mina favoritpass förut, just för att det bara är 30 minuter! Dessutom passar det perfekt att kombinera med till exempel 30 minuters powerwalk på löpbandet innan!
Idag kan jag konstatera att jag är i väldigt dålig form (inget nytt) och min mage befinner sig i chocktillstånd. Så även nedre delen av ryggen. Hej och hå, men det känns väldigt skönt att ha det avklarat. Förhoppningsvis så kommer jag igång och tränar igen nu, det är ju en jäkla spärr man ska ta sig igenom innan man tycker att det är kul och skönt att träna igen, och det är väl just dom första gångerna som är kritiska, eftersom träningsvärken ofta är på snudd till olidlig! Men, jag ska klara det! Nu jäklar, som sagt! :-)

NU måste jag äta! Jag ska faktiskt göra pannkakor med dinkelmjöl! Jag gör aldrig pannkakor annars, men nu hade jag massa mjölk som går ut imorgon och så kände jag mig väldigt sugen på pannkakor, så nu blir det så! Sen ska jag ta ytterligare en långpromis med Tindra, eventuellt åka till Birsta och handla lite (Ica Maxi, inget roligare än så) och sen ska jag softa fram till middagen med mamma och Micke, vid halv sju!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0