Problemet kvarstår..


Jag vet inte riktigt vad som är fel, men det är ju NÅT fel när jag måste starta om routern varje gång jag startar datorn (starta om routern = dra ut strömkabeln och vänta några sekunder). Hmm....men annars funkar allt strålande bra!!

Visst känns det nästan som måndag idag? Det kändes som fre/lör i onsdags, jag var övertygad om att det var söndag igår, och därför knns det som måndag idag. Det är jobbigt att vara dagvild.

Jag har nyss varit ute med Tindra, och även slängt in lite tvätt. Fan jag tvättar ju typ en gång i veckan nu för tiden. Men jag har inget emot det - jag gillar att tvätta! Tänk om jag skulle gilla att torka golven lika mycket. Det är nog det tråkigaste jag vet. Jag putsar heller fönster.

NU ska jag snart ner till tvätten igen, sen nån gång under dagen ska jag träffa Jessica på stan och fika lite!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0