Ok då.

Hej hej måndag!


Tänk vad härligt det är att efter en helg av strålande sol och bara några moln, vakna upp till en ledig måndag med ännu mer sol och verkligen inga moln alls!! Jag klev upp lite tidigare än vad jag brukar, för jag skulle hämta Niclas på Saab. Han är i Sundsvall på utbildning nu i veckan och han var tvungen att lämna in sin bil på service i morse (därav Saab). Ganska skönt att kliva upp, men jag kan säga så här: det var verkligen inte varmt ute!! Shit vad solskenet bedrog!! En jättefin, solig, kall och blåsig dag blir det idag!

Jag åt frukost innan jag åkte och hämtade Niclas, bara en liten skål med min nya favvo-yoghurt - Valio vanilj & sommarbär! Guud så god den är!! Den smakar smultron!! Jag brukar alltid köpa vaniljlättyoghurt, aldrig något med bär i eller med en fetthalt högre än 0,5 %, men den här har både bär och 2% fetthalt, men den får gärna bli en stammis i mitt kylskåp! :-)


Ny favorit!


Igår var en riktigt seg dag! Jag hade jobbat 3 nätter och kände mig nästan bakis, så seg var jag. Niclas var bakis på riktigt. Vi åt McDonalds till lunch och våfflor med grädde och sylt på kvällen.
Vi var ändå liiite aktiva och gick upp till Hedbergska och spelade lite basket! Det var jättekuuul!! Fast vi spelade inte en-mot-en, utan sköt "jorden runt" och jag vann båda gångerna, hahaha! In your face Niclas!!! Överlägset dessutom! Han såg inte så där jättenöjd ut, men då sa jag "hur tror du det känns att spela T.P mot dig då??" :-) Kul att man kan vara bättre på nåt! ;-)

Idag ska jag ta det lugnt tror jag. Just nu sitter jag och väntar på att senaste DHW ska laddas ner. Måste brygga lite kaffe också känner jag. Fan vad det märks när jag inte har druckit kaffe direkt på morgonen!! Jag får typ ont i huvudet!! Åh, jag har ju slut på mitt favvo Irish cream kaffe!! Jag kanske måste gå och köpa mer idag. Det är ju sååå gott!!!

Något annat jag kanske tar mig an idag är att sortera lite musik på min dator. Jag har äntligen fått tillbaka både musik och bilder från min gamla dator, och nu ska det in på den här. Men jag kommer nog att rensa en del...

Jaja, NU - kaffe!!


Kommentarer
Postat av: Rydan

Valios granatäpple/äpple 2% är mycket godare, jag lovar!:) Fast det tror jag var en tillfällig smak.

2008-05-12 @ 15:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0