Oglamorösa veckan...


Idag skulle ha varit dagen då jag unnade mig lite lyx. Lyx i form av att gå till frissan och klippa mig och bättra på slingorna. Jag hade längtat efter det sååå länge! Men idag är dagen då jag fick avboka min tid hos frisören och istället boka in en tid för att byta vindrutsjävel på min bil. En sketen lite receptionist som jag har nämligen inte råd med båda. Jag skulle nog kunna ha haft råd om jag bara hade en buffertjävel för så kallade oförutsedda utgifter, men det har inte jag.
Jag lever efter måttot "finns det pengar så ska dom spenderas".
Kanske inte riktigt så, men nästan. Fanfanfan vad jag ogillar mig själv i såna här lägen. Men men, jag har en ny tid hos min Anna precis innan USA-resan, så jag får snällt gå med slitna toppar och ful utväxt tills dess.
TINDRA däremot, hon ska få klippa sig imorgon minsann. Hoppas verkligen hon uppskattar det! :-)

NU ska jag ut på dagens första promis, det blir en kortis tror jag. Dagens långa blir när bilen blir ompysslad. 30-45 minuter skulle det ta och då passar jag på att gå en långis med Tindra då.

Senare idag ska jag leka Leila - bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Väntar med spänning på bilder från Leila-baket :)

2008-05-06 @ 15:43:38
URL: http://vivaladaniela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0