Nu jäklar!!


3 maskiner är tvättade, en 40 minuters promenad är avklarad - och klockan är bara tjugo över tio!

Jag har bestämt mig att idag är dagen som jag ska "ta tag i mitt liv" (jag skrattar åt mig själv när jag tänker tanken), så alldeles nyss bytte jag om till träningskläder och gick ner till Helex och förnyade mitt medlemsskap där. Jag ska även gå tillbaka till kl 12 och gå på ett Core-pass. NU JÄKLAR!!
Att jag ska svulla thai-mat ikväll är en annan femma, men det är ju det som är skönt med att träna - man mår bättre och det är ok att svulla ibland!! Jag och brorsan ska bjuda mamma på middag ikväll eftersom både han och jag jobbar på Mors dag.

NU ska jag ta och vila lite!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0