LIVE from Oslo!


Efter en lååång bilresa inatt så har jag nu varit i Oslo i en dag, och jag måste säga att jag är smått förälskad i staden!
Dessvärre så sitter jag här med en grym huvudvärk, extremt öm nacke och axlar och en liten skvätt av feber (jag tror jag har lite feber, det känns så i alla fall) så jag känner mig inte så jäkla uppåt just nu...
Killarna (Nick och Mark) har gått ut för att handla lite och sen ska dom ut på fest ikväll, jag kommer tyvärr att stanna hemma. Detta var INTE planen!!!
MEN, jag stannar hellre hemma ikväll så att jag är pigg och kry i morgon, för det är ju imorgon som är den stora dagen - 17:e maj!

Detta var en kort uppdatering, det kommer kanske mer imorgon, eller näe, för då är det aktiviteter hela dagen! '
Brunch kl 10 och sen är det full fart!

Hejhej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0