Lista!

Så fort du läser är du själv utmanad ;) Alla frågor skall besvaras.


DIG:

1. Hur lång är du? 167 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?  helst vill jag inte bli "stor"
3. Vad pluggar du? inget
4. Har du långt hår? halvlångt.

5. Vilken hårfärg har du ? Eh..brunt. 

6. Sminkar du dig? ja, men inte varje dag
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vinröda trosor och bh från HM
9. Har du kysst någon idag? inte kysst, men pussat på Tindra

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? jag väljer att inte svara - mamma och pappa är viktiga för mig.
3. Hur många syskon har du? 2 st.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? hejhej

5. Hur många ställen har du bott på? Hmm...9 om jag är riktigt petig.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? hm, jag bråkar mest med pappa, men det betyder inte alltid att han är den jag stör mig mest på. Det beror på.
7. Vilken familjemedlem är snällast? Oavgjort.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? väldigt länge sedan, men imorgon ska jag och brorsan bjuda mamma på middag!

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? också länge sedan, men ska till Jessica ikväll!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? kommer inte ihåg.
3. Har du kysst nån kompis? Japp! Jessica, Anna K och Anna B, hahaha!

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja.

5. Vem har du varit kompis med längst ? Anna B
6. Vem känner dig bäst? Jessica

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Nej.

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej.

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Haha, ja.
2. Klä dig annorlunda? Ja.
3. Vara dig själv? Ja.

'4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja. 

5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Våga och våga. Jag GÖR det inte.

6. Pierca dig? Ja.

7. Ha sex på offentlig plats? Ja.
8. Vara omogen? Ja, jag är väldigt omogen ibland, och det står jag för!
9. Äta småkryp? Ja, men VARFÖR?

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? För några timmar sedan

2. När var du på semester senast? Jag tog ut en semesterdag i fredags och åkte till Oslo, men innan det var det Thailand förra vintern.

3. Vilken färg är det på din tandborste? Blå/vit

4. Är ditt hår tråkigt? Ibland.
5. Vem såg dig naken senast ? Niclas.

6. Hur ofta duschar du? Varje dag, men ibland kan jag vara äcklig och inte tvätta håret på 4-5 dagar, haha!
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? När jag tycker att det är dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0