Långlördag.


Nu idag - eller ikväll - så gick internet igång av sig själv! Wihoo!

Idag har jag jobbat, det var en helt ok dag, väldigt lungt så jag gick hem vid fem. Det kändes väldigt lyxigt, men egentligen lite onödigt, eftersom jag inte hade något speciellt planerat, men det är ju inte alltid det finns möjlighet att gå hem tidigt så jag passade på.
På vägen hem gick jag förbi Coffee House och köpte med mig en sallad, åkte sen upp till mamma och åt den i solen i deras trädgård! DET mina vänner - var lyx! Gud vad jag saknar en balkong! Det är det enda som är dåligt med min lägenhet.
Hur som helst, jag och Tindra åkte hem och nu har jag kollat på 5 avsnitt av The hills, Nu finns inga mer att se för tillfället, men jag väntar med spänning på avsnitt 26, eller 27 eller hur det nu var. Jaja.

Tindra har varit ute hela långa dagen, och fick följa med mamma på en utflykt idag, och sen har hon varit ute i deras trädgård hela eftermiddagen. Hon har inte sovit något alls, så nu har hon däckat under soffbordet.
Hon var så söt tidigare och låg i sin säng - vilket hon aldrig gör - så jag var så klart tvungen att fota lite! Hihi!
Här följer en liten bildserie av min ÖGONSTEN igen:


- Nej, inte kameran igen!


- Att hon aldrig fattar att jag inte vill va med på bild - jag är ju TRÖTT!


-
NU kanske hon fattar!!??


- Jaa, det verkar som hon äntligen går iväg med kameran!!


- Nähä.... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0