Kvällen i bilder!


Nu är jag hemma efter en jättetrevlig och mysig kväll hos Jessica och Smilla! Här kommer bilder! :-)


Tindra håller utkik efter Jessicas bil, hon ska nämligen hämta oss!


Jag försöker i vanlig ordning få en bra bild på oss. Lyckas så där.


That's more like it! :-)


Middagen bestod av: pasta med grädde, parmaskinka, soltorkade tomater,
parmesan, sallad och rött vin! HUR gott som helst!


Efterrätt: jordgubbar, grädde, kärleksmums, kaffe, Baileys och en Trisslott! :-)

  
Jessica försöker få Smilla att leka. Det är roligt en stund, sen däckar hon.


- Skratta nu Tindra, detta är JÄTTEKUUUL!!!

  
Tindra, Jessica, Smilla och soffmys!


Wihoo!!!


Nu är det kanske dags att kasta in handduken för idag. Jag har bokat tvättstugan från kl 07:00 imorgon. Fråga mig inte varför.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0