Kallt


Jag och Tindra tog oss en tur in till stan förut och träffade "brudarna" och tog en glass på torget. Fy faaasen va kallt det var när solen gick i moln. Vi satt där på en bänk i över en timme och hade jättetrevligt, men jag kommer säkert att få urinvägsinfektion, jag är ju så himla känslig för sånt där. När vi gick hem så halvsprang jag nästan, så mycket frös jag. Gud vad jag skulle vilja ha en balkong eller uteplats med vindskydd där man kan sitta och sola i lä.

Nu går jag mest omkring och drar fötterna efter mig. Väntar på att Niclas ska komma hem, men har faktiskt ingen aning om när det blir. Jag ska kräva en massage ikväll, jag är otroligt öm i axlar och rygg igen känner jag.

Oh well, tråkigt och kort inlägg, sorry.
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0