Jaha, nu sitter jag här med skägget i brevlådan..


Jag visste det. Jag kände det på mig redan i fredags. Jag har blivit sjuk. Sitter här med feber (inte så vansinnigt hög, men ändå), ont i halsen och nackspärr, så strax innan kl 9 ringde jag jobbet och sa att jag inte kommer idag - det är alltid lika jobbigt att göra när man ska jobba dagpass....

Tänkte att jag slänger in lite bilder nu i väntan på att kaffet ska bli klart!



Taget från bilen någonstans i Dalarna på vägen ner. Det var 0 grader och det snöade.


Slottet den 16:e maj. Lugnet före stormen skulle man kunna säga.


Mark och Niclas uppe på Akershus fästning.

   
Oslos nya Opera-hus. Väldigt cool arkitektur!


Slottet den 17:e maj - PACKAT med folk!


Vi kom ganska sent till Slottet, vi missade kungen och drottningen precis,
men det var fortfarande jättemycket folk i rörelse.


Solen sken på oss i ca 5 minuter - det var JÄTTEKALLT hela helgen (därav min förkylning kanske???).


Fest hemma hos Mark på lördagkväll. Jag börjar kvällen med en äkta party-pose!


NU ska jag dricka kaffe och längta till nästa resa. Och det är exakt 1 månad kvar idag, det innebär alltså 1 månad kvar till Beach 2008, och det innebär ångest, och det innebär att det "nya livet" börjar idag, vilket i sin tur innebär "ch-diet" vilket innebär att utesluta CHips, CHeeseballs och CHoklad från kosten, och det innebär.....blablablaa....

Ha en bra dag, jag ska kurera mig NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0