Jag hatar mitt HÅR!!!


GUUUD vad jag längtar till tisdag!!! Då ska jag äntligen fixa håret! I med nya fräscha slingor och klippa av slitna toppar!! Mitt hår känns verkligen supertrist för tillfället!!

Träningen gick bra, träningsvärken från pumpen i måndags är borta och imorgon kör jag ett till pump-pass!
Nu ska jag ta mig ett litet mellanmål, packa matlåda, vila lite och sen försöka få någon ordnining på håret innan jag måste åka till mamma med Tindra.
Tindra som för övrigt löper nu, så på nätterna har hon en liten svart "trosa" på sig för att inte fläcka ner i min säng. På dagarna slipper hon den, det är inte hennes favoritplagg direkt, haha!

Hoppas solen skiner på er!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0