Jag älskar HM!


HM är fan bäst! Så himla bra kläder till himla bra priser tycker jag! Jag gick in dit idag för att titta på byxor eftersom jag hade en rabattkupong på 20% på alla byxor. Jag HATAR att prova byxor, speciellt jeans. Jag får typ ångest av att prova jeans! Hur som helst, jag hade inte tänkt att köpa några byxor eftersom ekonomin är lite tight - minst sagt - men så hittade jag ett par skitsnygga jeans för 198 kr! Det är ju ingenting för ett par jeans! Och med rabatten så blev det 159 spänn, vilket nästan är gratis! Jag funderade inte speciellt länge. Hittar jag ett par jeans som jag tycker sitter bra så köper jag dom, för det dröjer med all sannorlikhet säkert ett år till nästa gång jag köper ett par - SÅ mycket ogillar jag det!
Jag kan lugnt säga att jag är väldigt nöjd med mitt inköp!

Det blev även en sväng på Cervera där jag köpte ett set med bakskålar som jag har funderat på ett tag. 299 spänn för några skålar i plast är inget jag skulle ha köpt om jag inte hade ett presentkort kan jag säga. Jag köpte turkosa vilket är lite förvånansvärt eftersom det fanns rosa, haha!

Sista svängen blev till smyckesaffären, men där hittade jag ingenting. Eller rättare sagt, jag hittade hur mycket som helst, men var tvungen att lägga till massa pengar om jag ville ha nåt, så jag lägger det på hyllan ett tag.

NU ska jag sätta igång med
detta! Mmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Lina

Margarethe-skålar kanske...? Jag älskar mina (dyra tyärr...) skålar i alla fall! :)

2008-05-23 @ 11:58:18
URL: http://wellingtoncalling.osterhult.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0