Gladare idag!


Ibland är man glad och ibland är man mindre glad. Det senare alternativet passade utmärkt på mig igår.

När jag kom hem från jobbet inatt så tittade jag på det i särklass bästa avsnitt av någon serie jag någonsin har följt. Jag talar om avsnitt 16&17 från säsong 4 (säsongsavslutning i USA - TROR jag) av Greys anatomy. Så otroligt bra, jag kan inte ens försöka att beskriva. Sex and the city i all ära, men Greys anatomy. Oj oj oj. Jag ÄLSKAR den serien! Jag måste verkligen ta och köpa alla säsonger på dvd! Jag har första och andra, men nu jäklar - detta ska jag köpa i USA tror jag!

NU ska jag ut i solen med Tindra! Njut av dagen!


Mr Big och Carrie kan slänga sig i väggen!
Meredith och Derek is the shit! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0