Första maj!


Fatta att hela april har passerat!! Och fatta att det alltid ska vara superfint väder när man jobbar, och mindre fint när man är ledig. Varför är det nästan alltid så?

Jag är lite trött och sliten idag, somnade vid halv sex i morse efter mitt lilla projekt att fixa till internet imorse. Det funkar finfint - när jag väl får igång det vill säga. Jag fattar inte hur jag ska göra riktigt, för varje gång jag startar upp datorn så är jag inte ansluten till internet, utan jag måste typ dra ut sladden till routern och SEN hittar datorn mitt nätverk. Så ska det ju inte vara - men nu har jag uppkoppling och nu funkar det jättebra! Jag får se till att ha datorn igång hela tiden helt enkelt, tills jag kan få lite proffshjälp! :-)

Idag har jag varit och hämtat Tindra hos mamma och Uffe bytte till sommardäck på min bil! Min bror kom förbi och hade sin hund med sig. Det gick mindre bra. Tindra och Molly passar inte så bra ihop. Jag tror det har att göra med att Molly är mycket större än Tindra (till storleken alltså, för hon är fortfarande valp), och hennes valpiga beteende. Tindra tycker att hon är jättejobbig och hon blir jättearg! Det är verkligen inge roligt att se Tindra så arg, för hon blir verkligen arg och nästan aggresiv. Jag hoppas verkligen att Molly blir lugnare och att dom kan komma överens, vi kan ju inte ha två hundar som inte kan leka ihop, det är ju inge roligt.

Nu ska jag ta och softa lite...jag har så himla ont i axlar och rygg, jag skulle verkligen behöva en massage som löser upp alla knutar, för knutar har jag till förbannelse!! :-(
Niclas borde vara här, men han är i Norge hos sin bror...muppmupp.

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0