Äntligen!


Hello onsdag!

Äntligen kan jag röra mig nästan obehindrat! Det var som att Tindra kände på sig att jag var piggare idag vär vi hade vårat morgonmys i sängen, för hon verkade så glad, som att hon visste att idag vänder det! Idag ska vi ut på lååånga promenader och vi börjar så snart jag har fått i mig morgonkaffet vilket är om ca 5 minuter.

Detta kommer att bli en bra dag, jag ska vara ute så mycket som känns ok, blir jag trött eller får ont så tar jag det lugnt, jag ska gå på stan och kolla in 2 affärer - Cervera där jag eventuellt ska köpa dyra bakskålar för mitt presentkort, och så ska jag gå till 925 och kolla på ett fint smycke för presentkortet som jag fick när jag fyllde år. Sen ska jag även hinna med att gå på Bolla och köpa en flaska vin som jag och Jessica ska dela på när hon njuder mig på middag hemma hos henne! :-) Wiiho!! Det ska bli så kul, det var länge sedan vi gjorde nåt nu så jag längtar! :-) Och eftersom jag ska dricka vin så blir det så klart en promenad dit också (Tindra följer med så klart) men jag tar nog bussen hem tror jag.

Fullspäckad dag med andra ord. Just ja, jag ska även försöka baka Leilas kärleksmums! :-) Jag vet att jag skrev "ch-diet" men det är alltid bra att ha nåt sånt hemma i frysen, man vet ju aldrig om man får främmande eller nåt, och nån gång MÅSTE man ju unna sig! :-)

NU ska jag dricka mitt nya kaffe med chokladsmak, och sen börjar dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0