Umeå


Resan upp igår gick jättefort, det kan bero på att jag pratade KONSTANT om allt möjligt intressant och ointressant. Söta Niclas lyssnade så snällt! :-)

Jag hade ju hoppats på en härlig sömn i natt, jag brukar alltid sova så tungt här uppe, men jag låg bara och vred och vände på mig hela natten. Det var inge kul... Sen när Niclas klev upp runt 7 så klev jag också upp en sväng, det var strålande sol och 5 minus - Härligt, tänkte jag, det blir skönt med en långpromis i skogen sen! Han åkte, jag gick och la mig en stund till, och vaknade 3 timmar senare, haha! Och då var det världens snöoväder ute!! Men jag var ju tvungen att gå ut med stackars Tindra, så vi gick en 15-minuters rask promenad och kom hem fullkomligt täckta med snö! Tjugo minuter senare hade det slutat snöa så klart.

Nu sitter jag här och väntar på Oprah typ, har inget annat vettigt för mig. Jag ska eventuellt kila bort till Ica sen om jag orkar... Jag måste komma på nåt bra att äta till middag ikväll!
Tips någon???

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: J

Kycklingfilé med kroketter och en god sås :)

2008-03-25 @ 13:25:41
URL: http://iccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0