Tidig morgon!


Imorse klev jag upp med Niclas vid halv åtta och åt frukost! Jag trodde jag skulle vara supertrött och gå och lägga mig direkt när han hade åkt, men jag klädde på mig mössa och vantar och tog med mig Tindra ut på en promenad! Det är vackert väder idag igen! Klarblå himmel och strålande sol med någon minusgrad - en perfekt vinterdag! Jag vill inte åka hem imorgon...

Vad jag ska göra resten av dagen vet jag inte riktigt. Just nu ska jag bara slappa lite framför tv'n, sen ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig lite fin tror jag :-)
Vi sa eventuellt ta en fika med Niclas kompisar ikväll, men det är ju ikväll, jag måste aktivera mig innan det! Det blir nog lite läsning tror jag - jag läser boken P.S I love you just nu. Undra om man kan få med Niclas att se
filmen, högst tveksamt skulle jag tro.

Nä hörni, nu blir det soffläge en stund!
kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0